creatief omgaan met .....
Een grote groep ondergewaardeerde leerlingen heeft juist een bijzondere gave: het zijn topdown denkers! Daarom wordt veel lesmateriaal niet goed begrepen en onthouden, want op school krijgt je bottom-up les. Eenmaal in het v.o. hebben topdown denkers daardoor vaak lagere schoolresultaten dan verwacht of denkt men aan dyslexie of dergelijke. Bijles helpt niet of nauwelijks omdat er dan nog meer schoolwerk op de 'verkeerde' wijze wordt aangeboden.
Als topdown denker kun je leren zelf anders om te gaan met de leerstof (en je leraar), waardoor je wél het rendement kunt halen wat je zelf verwacht.
We hebben daarom een groepsaanpak ontwikkeld vanaf de middenbouw in het basisonderwijs om met elkaar dit leerproces te ontdekken.
Blijf dus niet langer worstelen met school en schoolwerk. Ga aan de slag met de Slimpulsaanpak en ervaar zelf of deze werkt voor jou, je kind of je leerling.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen via de contactpagina.