oxoweb918273

ik leer anders

Een grote groep ondergewaardeerde leerlingen heeft juist een bijzondere gave: het zijn topdown denkers! Daarom wordt veel lesmateriaal niet goed begrepen en onthouden. Vaak hebben beelddenkers een leerachterstand of denkt men aan dyslexie. Bijles helpt niet of nauwelijks omdat er dan nog meer schoolwerk op 'foute' wijze wordt aangeboden. De methode 'Ik leer anders' vertaalt de lesstof naar de visuele manier van denken die voor de beelddenker begrijpelijker is. 
De lesstof wordt op een visuele manier aangeboden aan de leerling. Hij of zij kan na de eerste sessie direct vertellen of deze leermethode werkt. Dus geen eindeloos traject zonder resultaat. Door over te schakelen naar het voor de leerling 'juiste' informatiesysteem (visueel) wordt de lesstof direct begrepen en onthouden. Door te leren hoe ze het woord als woordbeeld kunnen opslaan, kunnen leerlingen met een taalprobleem ineens de woorden foutloos spellen. Van voor naar achter, maar ook van achter naar voor. 

Fréderique van der Heijde is gecertificeerd coach voor de methode 'Ik leer anders'. In een viertal sessies wordt de methode aangeleerd en is het kind, de ouder of de leerkracht zelf in staat de methode verder te blijven toepassen.
Blijf dus niet langer worstelen met schoolwerk. Ga aan de slag met deze methode en ervaar zelf of deze werkt voor jou, je kind of je leerling.  

Voor meer informatie kunt u contact opnemen via de contactpagina