Dit zijn wij

In onze samenwerking hebben wij dezelfde principes als in onze werkwijze met scholen, ouders en kinderen: voor een goede aanpak zijn verschillende talenten en disciplines nodig. Iedereen binnen Slimpuls biedt dus eigen expertise, die we binnen onze samenwerking combineren om op een hoger niveau te komen. Zo hebben wij onderwijskundig, pedagogisch en psychologisch aanbod dat zeer goed op elkaar aansluit. Iets waar we trots op zijn en écht een meerwaarde geeft!

JET BARENDRECHT

Leerlingconsult, Cursussen, Workshops, Ouderavonden, Lezingen

Geconfronteerd met de moeizaam verlopende schoolcarriėres van mijn begaafde kinderen heb ik in 2002 Slimpuls opgericht. Het was mij inmiddels zonneklaar hoezeer leerkrachten kunnen worstelen met de zorg voor begaafde leerlingen in hun groep en een grote behoefte hebben aan praktische ondersteuning en tips. Die heb ik in de vorm van een ruim assortiment aan diensten en praktische producten voor basis- en voortgezet onderwijs in eigen beheer ontwikkeld. Mijn werkervaring als leerkracht, docent en schoolbegeleider stelt mij in staat de taal van het onderwijs te spreken om zo een volwaardig gesprekspartner voor de sschool te zijn.

lees meer......


 

FRÉDERIQUE VAN DER HEIJDE

Coaching, Cursussen, Workshops, Ouderavonden, Ik leer anders

Voordat ik Jet ontmoette had ik al veel persoonlijke affiniteit met het thema hoogbegaafdheid en hoogsensitiviteit. In mijn werk als (loopbaan)coach krijg ik regelmatig te maken met de problematiek van hoogbegaafdheid binnen organisaties. Werknemers die worstelen met hun eigen begaafdheid en werkgevers die niet weten hoe ze deze werknemers het beste kunnen aansturen. Inmiddels heb ik mij steeds verder gespecialiseerd in hoogbegaafdheid en ervaar ik elke keer weer hoezeer dit thema bij mij past. Daarom bij mij geen enkele aarzeling maar een volmondig JA! toen Jet me vroeg om de dienstverlening van Slimpuls met coaching te komen versterken.

lees meer......

 

 

LISANNE VAN NIJNATTEN

Intelligentieonderzoek

Op de basisschool had ik het geluk dat mijn school aandacht had voor hoogbegaafdheid. Toen ik verder ging kijken zag ik zoveel slimme mensen om me heen afzakken en in de knoop zitten met zichzelf! Dit gaf mij de overtuiging dat hulp voor hoogbegaafde kinderen in het onderwijs hard nodig is en zeker niet onmogelijk! Ik haal enorm veel plezier uit het werken met hoogbegaafde kinderen en pubers. Dit neem ik mee in diagnostisch onderzoek en begeleiding. Ik vind het belangrijk om mij in mijn werk te laten leiden door de kinderen waarmee ik werk, omdat zij zelf het beste kunnen aangeven wat het beste bij hen past.

lees meer......